Subject: Abiarstid ja süsteemi ligipääsud
From: "Kerli Metsaste" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Jul 2025 10:07:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kas ma saaksin palun infot, kuidas saab abiarstile võimaldada ligipääsu
haiguslugudele ja andmevaaturile? Abiarstil ei ole veel D-koodi ega
eriala, mistõttu on meil segadus, kuidas ja mil moel tuleb taotleda
abiarstile eelnimetatud süsteemidele ligipääsu? Meile teadaolevalt tekivad
D-koodiga arstile ligipääs läbi nende arstide tegevusloale sidumisega, aga
kuidas on õige toimida abiarstidega?

Lugupidamisega

Kerli Metsaste

--

Kerli Metsaste, osakonnajuhataja, töösuhete osakond, sihtasutus Tartu
Ülikooli Kliinikum

+372 5328 7698  <mailto:[email-masked]>
[email-masked],  <http://www.kliinikum.ee/> www.kliinikum.ee